PureCloud® - kundtjänst i molnet

Hur kan ni förbättra servicen till era kunder? Tycker du investeringen i en professionell kundtjänstlösning är för stor för att löna sig? Är krångliga system och leverantörer ett hinder för att förbättra er kundservice? Vi har en lösning på alla de problemen.

Advanias kundtjänstlösning i molnet är perfekt för dig som vill ha en kundtjänstlösning som kan hjälpa till att utveckla din verksamhet samtidigt som du slipper tekniska problem, eller dyra kostnader. Du betalar endast för det du använder.

Advania baserar sin kundtjänstlösning i molnet på PureCloud® från världsledande Genesys Interactive Intelligence.

 

Prisvärt

 

Tack vare den moderna arkitekturen finns nu en riktigt professionell lösning från en leverantör i världsklass tillgänglig som en modern molntjänst med en rörlig betalningsmodell. Det du tidigare har behövt investera miljontalskronor för att få kan du nu få till en rimlig månadskostnad.

Du betalar också enbart för det du använder, vilket gör det betydligt billigare att klara säsongsbetonade toppar i belastning och du väljer dessutom själv om du vill binda dina avtal eller ej.

Snabb implementation

 

Advanias kundtjänstlösning är betydligt enklare att implementera än traditionella lösningar då det endast tar några veckor att implementera en fungerande kundtjänstlösning. Tack vare dess molninfrastruktur är det därefter upp till er hur ni vill utforma möjligheterna för era kunder.  

PureCloud® utvecklas kontinuerligt så att du har fullständig kontroll över hur du vill att era kunder ska uppleva er kundtjänst.

 

Skalbart

 

Vi förstår att behovet av kundtjänst är rörligt och att ni är beroende av era kunders behov. En viktig egenskap som molnarkitekturen ger är möjligheten att enkelt skala upp och ner. För dig som kund så sker det här automatiskt och det är ingenting som du behöver fundera på i det dagliga arbetet.

Du ska inte behöva lägga resurser på något du inte använder. PureCloud® skalas upp eller ned beroende på din organisations behov i stunden.

Allt-i-ett

 

Hur vill dina kunder interagera med din organisation? Hur kommer det att förändras över tid? Är det för dyrt eller svårt at hänga med?

Med Advanias kundtjänstlösning baserad på PureCloud® så får du en modern teknisk plattform som redan kan hantera kundernas behov idag och de behov som framtiden kommer visa. Du slipper krångliga speciallösningar och tilläggsystem för att hantera nya kanaler, för att inte tala om tiden det tar att implementera den nya tekniken.

 

Vad du får

- En utmärkt kundtjänstlösning i molnet

- Prisvärd prenumerationsbaserad betalningsmodell

- Automatiska kontinuerliga uppdateringar
och förbättringar, utan extra kostnad

- Överskådlighet över alla kanaler

- Enastående driftsäkerhet och redundans

- Snabb och enkel skalbarhet

- Modernt webb- och mobilbaserat användargränssnitt

- Snabb implementation

 

Funktioner

 

Multikanalanvändning

 

 Chatt-/ videobaserad
kundtjänst

 

Analys- och
rapporthantering

CRM-integrering

Proaktiv utåtriktad
kampanjmöjlighet

Lägg till egna funktioner
utan it-avdelningen

Tredje-part-integrering
för att möta kunder
på fler ställen

IVR-funktionalitet
(Interactive Voice Response)

Kundcase

Med kontaktcenter i molnet får Fjellsport mer utrymme att växa

Med kontaktcenter i molnet får Fjellsport mer utrymme att växa

Videos

 

Whitepapers

5 teknkiktrender som skapar en helt ny kundupplevelse

5 teknkiktrender som skapar en helt ny kundupplevelse

Håll jämna steg med den moderna kunden

Håll jämna steg med den moderna kunden

Omnichannel is no longer optional [Engelska]

Omnichannel is no longer optional [Engelska]

Trender och insikter

Så vässar artificiell intelligens ditt kontaktcenter

Så vässar artificiell intelligens ditt kontaktcenter

Möt dina nya medarbetare i kundtjänsten. De svarar snabbare och mer korrekt än någon annan och är aldrig sjuka. Det handlar om de virtuella agenterna som snart står redo att hjälpa dina kunder.
Så skapar du en framgångsrik multikanalsstrategi i 10 steg

Så skapar du en framgångsrik multikanalsstrategi i 10 steg

I en multikanalstrategi måste kundservice, teknik, processer, människor och information alla dra åt samma håll för att kunna ge en bra kundupplevelse. Detta innefattar mycket mer än traditionella kundtjänstfunktioner. Det handlar om att möta kundens behov i alla olika kanaler genom hela kundrelationscykeln.
Hur du handskas med utmaningar inom Kundtjänst

Hur du handskas med utmaningar inom Kundtjänst

På senaste tiden har de flesta organisationer insett möjligheterna som molnkommunikation kan föra med sig. Fördelar som snabb driftsättning, säkra framtida infrastruktur och säkerställa betalningar på månadsbasis har blivit en vanlig företeelse.