Sociala medier

Är en aktiv närvaro på sociala medier viktigt för din organisation? Ett inlägg från en missnöjd kund kan snabbt få stor spridning! Vill du ha möjlighet att agera snabbt behöver du också snabb information om vad som händer i sociala medier. Advania erbjuder fullt stöd för att inkludera sociala medier som en kanal för dina kunder. Du väljer själv vilka siter du vill finnas på och vi ser till att du kan hantera frågor på ett effektivt sätt i din kundtjänst. Med en integration till kontaktcentersystemet (CIC) kan dina medarbetare enkelt bevaka inlägg eller svara på frågor i samma användargränssnitt man normalt arbetar i.

Get in touch!

Håkan Medin
Affärsområdeschef Contact center och Unified Communications

+46 (0)76 140 01 20

Kontakta mig

Svara på frågor

Frågor till kundservice styrs till kundservicemedarbetare med rätt kompetens utifrån samma styrningsregler som alla andra ärenden.


Bevaka inlägg

Förutom de vanligaste sociala medierna som Facebook och Twitter kan forum och bloggar också bevakas. Utifrån valda sökord kan inläggen styras till kundservicemedarbetare med rätt kompetens för eventuell åtgärd.


Monitorera och analysera

Avancerade analyser av information om ditt företag eller din bransch kan följas och analyseras och sammanfattas i rapporter för att ge din verksamhet så bra underlag som möjligt. Du kan också få statistik över hur många ”likes” olika inlägg får.

Våra partners inom sociala medier

 SocialComSocial.com

Oracle Customer Experience Solutions

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig så snart som möjligt, på det sätt du vill bli kontaktad.