Kompetensgaranti

Advania har mångårig erfarenhet av att anpassa vår leverans av olika eftermarknadstjänster för våra kunder. Vi har en väl fungerande struktur kring drift, förvaltning och övervakning alla årets dagar, 24 timmar per dygn. Förutom eget reservdelslager och egen teknisk support har vi väl etablerade relationer med de flesta tillverkarna på marknaden och innehar de högsta certifieringarna hos de största tillverkarna.

Support

Alla Advanias supportkunder ges tillgång till vårt ärendehanteringssystem, där kunden själv loggar sina ärenden. Vid kritiska situationer finns även ett telefonnummer som går direkt till en kvalificerad tekniker.

Vi erbjuder flera olika nivåer av supporttjänster:

  • 24 timmar om dygnet sju dagar i veckan
  • 24 timmar om dygnet fem dagar i veckan
  • Vardagar mellan klockan 08.00-17.00
  • Vardagar mellan klockan 07.00-22.00

Inställelse

I Advanias kompetensgaranti erbjuds även en inställelsetid som garanterar inställelse inom en viss tid beroende på var kunden finns lokaliserad.

Det finns fyra olika varianter:

  • Nästa arbetsdag
  • Inom 8 timmar
  • Inom 4 timmar
  • Inom 2 timmar

Advania har i sin tur supportavtal tecknade med de stora tillverkarna som vi jobbar med. I händelse av att vår support inte kan lösa ärendet själva kan vi därför tillsammans med berörd tillverkare arbeta fram en lösning.

Get in touch!

Göran Gustavsson
Affärsområdeschef Sourcing

+46 (0)8-546 70 301

Kontakta mig

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig så snart som möjligt, på det sätt du vill bli kontaktad.