Trygghet och kontroll genom samarbete
Vi på Advania hjälper och stöttar dig och din verksamhet genom hela resan. Med kompetens för att möta både verksamhetsfrågor och teknik leder våra konsulter dig framåt utifrån din verksamhets specifika behov.
Collaboration: vad betyder det?
Användningsområden för kollaborativa system kan variera:
Intranät
Intranät ett privat nätverk som en organisation använder för att säkert dela företagsinformation och datatillgångar bland anställda. Ett intranät kan också användas för att arbeta i grupper och telekonferenser. Intranät förbättrar kommunikationen, samarbetet, produktiviteten och engagemanget inom en organisation. Ett intranät kan integreras med andra applikationer och verktyg, såsom Microsoft Teams, och erbjuda sociala funktioner, såsom profiler, inlägg och kommentarer.
Dokumenthantering
Dokumenthanteringssystem (DMS) ett system eller en programvara som möjliggör skapande, lagring, hantering, indexering, skydd och återhämtning av digitala dokument. Ett DMS kan hjälpa din verksamhet att organisera, arkivera och lagra alla dokument som används i er verksamhet. Ett DMS kan också möjliggöra samarbete, arbetsflödesautomatisering, säkerhet och åtkomstkontroll för dokument.
Ledningssystem
Ett ledningssystem består i grunden av policys, processer och rutiner som en organisation använder för att säkerställa att den kan utföra de uppgifter som krävs för att uppnå sina mål, såsom kvalitet, effektivitet, säkerhet, miljö och mer. Ett ledningssystem kan variera i komplexitet och omfattning beroende på organisationens specifika sammanhang och behov.
Rådgivning och strategi
Utifrån vår position som en ledande aktör för Collaboration i Sverige agerar vi ofta rådgivare till våra kunder. Vi hjälper er att bedöma och utveckla er strategi och roadmap och stöttar er under resan.
Leverans
Vårt team av konsulter hjälper er och tar ansvar för leveransen från dag ett. Med vår samlade erfarenhet och kompetens stöttar vi er i alla delar av leveransen och tar ett helhetsansvar.
Våra leveranser innefattar både Cloud och on-premise utifrån era krav och behov.
Enkelt att integrera med andra system
Våra förvaltningsledare med utvecklings- och supportteam tar hand om era tjänster och plattformar så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet.
Varför SharePoint?
SharePoint är en plattform för att stärka dina teams samarbete kring dokument och andra filer, webbplatssidor och olika typer av listor med information. SharePoint ger dig även möjlighet att kontrollera åtkomsten till information och automatisera arbetsflödesprocesser inom din verksamhet eller med andra företag.
Fördelar med att arbeta i SharePoint:
Välj produkter efter behov
Advania är en multi-vendor vilket betyder att vi samarbetar med flertalet av de stora aktörerna på marknaden. Vår inställning är att titta på din verksamhets behov och användningsområden i första hand, i stället för att utgå från produkten.
Vi på Advania har ett stort antal tjänster som utgör byggstenarna i vår helhetsleverans. Dessa anpassar vi tillsammans utifrån din verksamhets behov och levererar det antingen som on-premise, cloud-, hybrid eller SaaS-lösning.
Våra produktleverantörer är självklart ledande på marknaden och erkända namn som t ex Microsoft och Sitevision.