Low-code applikationsutveckling
Low-code-utvecklingsplattformar är visuella mjukvaruutvecklingsmiljöer som gör det möjligt att på enkelt sätt skapa mobil- och webbappar genom att till exempel dra och släppa applikationskomponenter, koppla ihop dem och enkelt anpassa efter din verksamhets behov.
Softadmin®
Jämfört med traditionell systemutveckling krävs det väldigt lite kod i en low-code-plattform som Softadmin®. Det finns färdiga komponenter att använda och du skapar det du behöver genom en kombination av lite kodande och smarta val.
Bygg avancerade system med små medel
I Softadmin® har du tillgång till så mycket mer än no-code-plattformarna, och det stora värdet ligger i att du enkelt kan kombinera det med traditionella system, till exempel ett Softadmin® system med en mobilapp som är byggt på traditionellt sätt.
Perfekt för den svenska marknaden
Softadmin® är ett svenskt system och därför också anpassat för den svenska marknaden: du kan enkelt använda färdiga komponenter för tjänster som till exempel bankgiro eller Bank-ID, men självklart finns det stöd för olika språk i systemen du bygger.
Enkel automatisering och spårbarhet
Med Softadmin® är det enkelt att koppla ihop olika system, så du slipper mata in samma sak flera gånger. Användargränssnittet är också väldigt effektivt och lätt att använda. Det går snabbt att bygga system och du får snabbt fram nytta och värde för dina användare.
Enkelt att integrera med andra system
Det finns färdiga komponenter för att enkelt koppla ihop Softadmin® med andra system. När standardsystemen inte räcker till kan du med Softadmin® bygga ditt eget skrädarsydda system så det passar din verksamhets och dina medarbetares behov.
Otroligt smidig användning
Spara admintid och minska risken för fel
Ett av de första systemen vi byggde med Softadmin® var till ett entreprenadföretag som behövde ett stöd för lönerapportering, fakturering och orderhantering:
– Redan på det första inledande mötet fick jag stort förtroende för Advania. Med på mötet var inte bara en säljare, utan även en utvecklare som kunde lyssna in våra behov och beskriva olika sätt att lösa dem. För mig kändes det väldigt tryggt, berättar Patrik Nygård på Grus Schakt.
Fyra dagar innan deadline var allt klart och de första testpiloterna kunde komma i gång. Men redan efter en vecka bestämde sig Patrik Nygård för att släppa in resten av medarbetarna. Idag är han mycket nöjd med beslutet att satsa på en egen, skräddarsydd lösning.
– Man skulle kunna tro att det blir dyrare, men faktiskt inte. Kostnaden för hela systemet tjänade vi in direkt.