En problemfri vardag

Serva och supportera

Förenkla din verksamhets digitala vardag och slipp oro för krångel med hård- eller mjukvara.

En problemfri IT-miljö med produkter som fungerar bra leder till lång användningstid och minskad påverkan på miljön. Vi erbjuder support genom Advanias Servicedesk samt service och reparationer i vår egen serviceverkstad.

se-advania-office-44
Upplev ett digitalt lugn

Service och support för dina arbetsverktyg

Vi finns här för att hålla igång din arbetsplats.

Att dina arbetsverktyg – klienterna – måste fungera är en självklarhet och kostnaderna om arbetet i ditt företag står still är enorma.

Advania bistår din verksamhet med servicehantering för garantiärenden, stöldärenden, försäkringsärenden samt serviceärenden som ej omfattas av garanti eller försäkring. Tjänsten avser i första hand enheter sålda av Advania, men kan utökas med service av dina redan befintliga enheter.

Genom att tjänsten appliceras hos samtliga kunder kvalitetssäkras hårdvaruleveransen för Advanias kunder då du har möjlighet att anmäla serviceärenden och stöldärenden direkt till Advania i stället för att vända dig till olika hårdvaruleverantörer. Tjänsten säkerställer att servicehanteringen sköts inom ramarna för SLA, samt att kommunikation mellan dig, vår Serviceverkstad och försäkringsbolaget hanteras korrekt.

Tjänsten kan nyttjas av samtliga slutanvändare inom organisationen.

Läs våra kundcase

Vill du veta mer?

Kontakta våra affärsområdeschef

Director Logistics & Services
Director Logistics & Services

Magnus Pihl