Svensk lagring
Flexibilitet och agilitet är ledorden i vår sourcingleverans. Vi förvaltar din verksamhets affärskritiska applikationer i vårt svenska datacenter, med en leveransorganisation i Sverige. På så sätt blir det både tryggare och enklare och du kan helt fokusera på din kärnverksamhet.
Det ska vara enkelt att växa med IT
Du vill kunna jobba snabbare och smidigare, men framförallt roligare. Det är vad vår sourcingverksamhet handlar om. Och har gjort i över 20 år.
Nya krav på verksamheten och digitaliseringens utveckling kan vara både främjande och hämmande. Ett avtal som kändes klockrent i dag kan behöva modifieras snabbt beroende på hur din verksamhet utvecklas.
Våra avtal har vanligtvis en ömsesidig uppsägningstid på sex månader och under kontraktstiden är tjänsteleveransen mycket anpassningsbar. Det här är en viktig del för oss då vi vet att både den tekniska utvecklingen och din verksamhet förändras, samt att allt från början aldrig kan avtalas om in i minsta detalj. Där krävs det flexibilitet och skalbarhet.
Vår erfarenhet säger att för att en leverans ska bli framgångsrik så är det viktigt att vi delar på ansvaret att utveckla er verksamhet. Som din sourcingpartner arbetar vi simultant på tre nivåer i vårt samverkansforum: operativt, taktiskt och strategiskt. På så sätt minimerar vi risken och fångar upp frågor som vanligtvis kan hamna mellan stolarna.
Har du rätt information på rätt plats?
Det finns många utmaningar med att förflytta sig till en ny molntjänst. Oavsett om det handlar om ett publikt moln eller ett hybridmoln så behöver du ta hänsyn till vilken information som lyder under exempelvis svensk lag. Advania hjälper din verksamhet att placera rätt information på rätt plats. Vi garanterar att våra medarbetare på vår Servicedesk, inom drift och utveckling är baserade i Sverige och erbjuder användarsupport dygnet runt.
Låt oss hantera dina IT-tjänster
Dina data stannar i Sverige
Vi hjälper dig att få rätt information på rätt plats oavsett leveransform, och säkerställer att informationen stannar i Sverige.
Vår personal finns i Sverige
Vi garanterar att våra medarbetare på Servicedesk, drift och utveckling är baserade i Sverige och erbjuder användarsupport dygnet runt.
Skräddarsy efter dina villkor
Våra tjänster bygger på marknadsledande plattformar med olika möjligheter att anpassa dem specifikt efter din verksamhet.
Flexibla avtal
Både den tekniska utvecklingen och din verksamhet är i ständig förändring. Därför kan du modifiera ditt leveransavtal när det passar dig.