"Vi är stolta över vårt mångåriga samarbete med ServiceNow, och att de nu väljer att lägga in vår app i deras store är ett kvitto på att känslan är ömsesidig och förtroendet för våra tjänster stort", säger Krister Olsson, Business Area Manager för Transformation & Automation på Advania.
Advanias nya applikation för kvalitetsmanagement hanterar olika kvalitetsprocesser så som 5 Whys, 8 D and Six Sigma för att supportera tillverkande industri i ett eftermarknadsperspektiv och i vissa fall inom fabriken. Användargränssnittet är modernt och fungerar väl med ServiceNows nya produkt Manufacturing Commercial Operations (MCO) som är utformad för att förbättra kapaciteten och säkerheten i tillverkningsverksamheten, och öka möjligheterna till förebyggande underhåll samt för att möjliggöra effektiv hantering av operativ teknik.
I början av maj är det dags för ServiceNow Summit i Las Vegas, där kommer Advania att delta på plats och dema appen för besökarna. Du som inte kan medverka i Las Vegas hoppas vi att få träffa på ServiceNow Summit i Stockholm den 4 juni. Där kommer vi tillsammans med vår kund Assa Abloy stå på scen och prata om vårt gemensamma kvalitetsarbete. Hoppas att vi ses där!